Saturday, March 21, 2015

Alles Verdwenen

Deze blog komt uit Streefkerk. Daar woon ik tijdelijk bij opa en oma. Ons huis in Dordrecht is helemaal leeg. Afgelopen zaterdag was de grote verhuisdag. Er kwamen veel mensen helpen met sjouwen. Mijn hulp was niet noodzakelijk en daarom ben ik maar gaan spelen bij de buren.

Toen alles klaar was ben ik nog even teruggegaan. Het huis was helemaal leeg en het klonk erg hol. Ik heb alle kamers nog even bekeken. Het was een raar gezicht. Mijn eigen kamer vooral. M'n bed stond er niet meer, de apen waren weg en de olifant in de vensterbank was ook vertrokken.

Na een laatste inspectie ben ik naar opa en oma gegaan. Daar kan ik gelukkig wel spelen. En ineens doken daar ook mijn apen en de olifant weer op. Die houd ik mooi bij me, want we hebben inmiddels een hele geschiedenis samen.

2 comments:

  1. Stoere Aron!! Wat ben jij vet hip!! Het liefst volg ik je natuurlijk live, maar helemaal te gek dat het nu ook zo kan!! Ga je ook nog foto's posten?? Van jij in een verhuisdoos bv? Geniet nog even bij alle opas en omas!! Hier is het wel een beetje stil, want nu heb ik niemand meer om mee te wandelen door het park :( Maar wie weet kunnen we snel de polder samen uit proberen :)
    Knuffel van tante Jo uit Dordt

    ReplyDelete
  2. Ha Aron. Wat een goed plan! Je ouders zijn van die ervaren zendelaren. Fijn dat we via jou het ECHTE verhaal kunnen lezen. Zou nog wel even vragen om een nieuwe laptop. Dit kan echt niet meer :-)

    ReplyDelete