Sunday, March 15, 2015

Kamperen

Lieve mensen,

M'n eigen bed staat hier nog in huis. Nog net, zeg maar. Want ons huis is bijna leeg. Allemaal naar de kringloopwinkel. Of naar de stort. En ook naar mensen van marktplaats.

Nog even en dan verhuizen we naar Streefkerk. Daar ben ik wel bekend, want ik heb elke twee weken een afspraak met oma. Dan ga ik bij haar spelen. Maar nu gaan we daar een tijdje logeren. Opa en oma vinden dat wel leuk. Dan kunnen ze veel met mij spelen en knuffelen.

Straks gaan we verhuizen naar een ander land. Dan zal ik opa en oma niet zo vaak meer zien. Best jammer, want ze zijn heel lief en maken altijd grapjes met mij. Dan moet ik lachen. Tot ik het weer genoeg vind natuurlijk.

We gaan verhuizen naar Jordaniƫ. Ik denk dat ik daar nog niet eerder ben geweest. Ik heb er zin in om naar Jordaniƫ te gaan. Nieuwe dingen vind ik leuk. Veel lieve mensen hier in Nederland kan ik dan niet meer zien. Dat is een beetje verdrietig. Ik heb veel vriendjes en vriendinnetjes. Papa zegt dat ik ze dan nog wel op de computer kan zien. Maar dat is natuurlijk niet echt.

Ons huis in Dordrecht wordt van iemand anders. Er komt hier een nieuwe mevrouw wonen. Die brengt haar eigen spulletjes mee. En daarom zijn bijna al onze spullen weg. Het is wel een beetje behelpen nu. Het lijkt een beetje op kamperen zeg maar. Ik heb geen cd-speler meer. Dus ik kan niet meer naar ''k Zag 2 beren' luisteren. Maar gelukkig is er nog wel papa's laptop. Die gebruik ik om naar Nijntje te kijken. Er is ook geen bank meer om op te klimmen. Er ligt nu een matras in de kamer om op te spelen.

Elke avond zet mama mijn apen op een rijtje op het matras. Zodat ik ze 's morgens er weer met een zwaai vanaf kan gooien.

No comments:

Post a Comment